Bak på g ;)

Hello babes :)

Har fått 2 konstiga komentarer av någon som är anonym... Det är väldigt fegt bara så du vet... fast jag tror jag vet vem det är ändå!!

Aja snart ska jag baka skummtomte fudge (stavning) hoppas det blir bra ;) Imorgon ska vi ha film mys i skolan då ;) vi kommer ha morgon mötet (mm) , idrott = bad imorgon, lunch, film och no ;) Níce oxå får vi ha med lite godis! Det ska bli skönt och på torsdag slutar vi ;) HURRA!

Nu ska jag väl baka så kanske bloggar mer ikväll vet inte riktigt... ???

Aja hände inte så mycker idag förutom vi övade på mistletoe och folk prata om hur vi skulle göra jag bara :
Vaa? Vheene ???
Fattade typ ingenting hehhe ;) skit samma det gick bra ändå ...



Jag när jag gjorde cupcakes sist ;)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: