Hiss / Diss!

Hello Hello ;)

Hade tänkt börja med hiss och diss :) Så typ varje sönda eftermiddag/kväll ska jag hissa och dissa vecan som gått så jag tänkte börja ikväll ....





1. SNÖÖÖN KOM I NATT !!!

2. Jag fick min första julkllapp av mamma igår .... en fin liten gran.... Bilden då


Sjärnan syns inte så bra :/


3. Igår gick det en harry potter film på tv:en haha nördig jag e (a) <3


4. Snart julafto :) YEEH

5. Har varit i tyskland i veckan ;)

6. HAr bara en julklapp kvar att köpa ;)


1. Hänt en tråkig ska (mycket privat)

2. Bråkat med frida & emilia (men det är löst nu GLAD för det )

3. Vet absolut inte vad jag ska ge min 20 årige kill kusin i julklapp ????

Aja nu ska jag fixa lite med bloggen.... länkar och lite sånt;)







KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: