Nyår med Linnea !!!

Hej Hej!

Idag har vi bestämmt att vi ska fira nyår med Linneas familj ;) Jätte kul!!! Hon hängde med ner och när mamma och lena träna bestämmde dom typ det szen fråga dom om vi ville och så klart vi ville ;) Så dom kommer ikväll vi ska äta oxfile´och potatisgrateng! MUMMA!! Till efterrätt blir det gino (frukt med vitchoklad och glass typ) :D
 
Nu har jag gjort lite mer i mitt album jag håller på med ... Om mig då massa bilder från när jag var liten ;) HIHI!! Aja ska fortsätta nu är på sista sidan innan jag får hämta ner mer bilder hehe ;) Har gjort 6 sidor och håller på med 7:de ;) Är ju mer sidor men har inte fler bilder här nere alla är på vinden =) Det är svin kallt där så kanske inte hämtar dom idag.... ;)
Bra om ni läst allt det blev ju ganska mycket hihi :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: