STAN!!!

Heey babes =)

Idag har jag varit i satn med Alva, var JÄTTE länge sen jag vi hittade på något... ´Förs gick vi hem till mig lite och så sen tog vi bussen in... sen fickl vi springa till nästa buss för vi skulle till knalleland. Aja sen gick vi runt i lite affärer och så.. Alva hittade julklappar till sin mamma och syster ;) Jag hittade ÄNTLIGEN en julklapp till min kusin!!!! HURRA! Det var ju bra och nu har jag ätit och kollat bloggar...


Jag har fått en komentar och jag tror jag vet vem det var ifrån är typ 99 % säker på det för ingen är så dum och frågar sånt!! Svaret på den dumma frågan är : Neeej .... det var en sak i skolan som du inte ska bry dig om!!!



Just det så här blev mitt pepparkaks hus som jag gjorde igår.... fult jag vet (a) ;)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: