My greate day!!!


Idag har jag varit på trägårdsmässan på Åhaga men tyckte inte det var så mycket trägård :S Men iallfall fick jag med mig två bakböker hem (dom på bilden,hehe) :) Jätte fina bakverk men den boken: Baka steg>för>steg var bara bra saker i behöver inte steg för steg hehe ;) Mormor var med på mässan så efter det åkte vi hem till morfar som hade gjort våfflor MUMS!!  Sen var jag med Frida en stund vi hoppade studsmatta hela tiden. efter det så red jag mysigt. Vi hoppade fast inte så högt och efter som jag hade Febija (som är största hästen) trava hon bara över så blev typ inte så mycke hopp för mig hihi ;) Det är vad jag gjort idag <3 <3

Tänkte tipsa om en tjejs blogg: Juliah Strand så sjukt posetiv tjej,helt underbar,person och en fantasktis bloggare. Hon lägger in typ 3 till 4 inlägg per dag och ja hennes blogg är grym. Hon har förlorat sin mamma,pappa och ena syster vid tre olika tillfällen !!! Ändå lever hon precis som en vanlig 14 åring. Ni måste bara läsa hennes blogg hon är helt otrolig !!! Hennes blog heter juliahofsweden.blogg. se då men ni kan bara klicka HÄR om ni vill <3 <3 <3  


KOMMENTARER


josefines.se http://josefines.se

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



2012-03-25 // 22:06:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: